Hey my dear readers ♥ , btw thanks for visiting my official blog . its me NURFATIN :) currently from JB . This blog is own by me . So all the posts are totally about me and what happend in my wonderfull life . There's a lot you dont know about me , so dont make assumptions . I share what i want share , and keep private what i want private . Im not fake , i am who i am :)

♥ NURFATIN OSMAN ♥

Wednesday, May 18, 2011

Seronok bila dapat kawan kawan yang saling memahami kan kan ? Terima kasih kawan kawan , sekarang baru saya tahu , bukan saya sorang je yang rasa macam mana sakitnya  bila orang yang kita sayang pergi tinggalkan kita . Ramai lagi yang rasa . Sepatotnya saya perlu lebih kuat dan harus tabah kan ? Kenapa orang lain bole kuat dan saya tidak ? Sekarang saya dah semakin kuat dan bole terima kenyataan , sebab saya tau ramai yang same nasib dengan saya , tapi mereka jauh lebih kuat :) Tak ape la mungkin sekarang orang yang buat kita tenga rasa bahagia dan semakin bahagia , esok lusa tulat dan seterusnya dia akan menangis selamanya :) Terima kasih kawan kawan :) and thanks RARA , sebab tag note yang sangat sangat mendalam maksudnya , biar semua orang baca dan fahami betapa ikhlasnya hati seorang PEREMPUAN , lebih lebih lagi untuk insan yang bernama LELAKI !!


selamat membaca kawan kawan :)


Perempuan kalau bercinta mmg akan buat yang paling baik untuk pasangan dia, tapi bila sekali dia disiasiakan oleh pasangan dia. Smpai bilabila pun dia akan ingat and akan terus berdendam. Perempuan memang rela disakiti oleh lelaki yang paling dia sayang, tapi bila mereka da kuat and bangun dari dilema semua tu. Mereka boleh jadi lebih kuat dari lelaki tu. Mereka akan jadi kuat akibat perbuatan lelaki tu pada mereka. So perempuan mmg secara zahir nampak lemah, tapi bila dalaman dia kuat, dia akan buat seseorang lelaki tu menangis seumur hidup mereka :D


Buat kawan baru saya NINI , sabar ye sayang , satu hari nanti kita pasti akan bahagia 

4 comments:

Anonymous said...

terharu :')

NURFATIN OSMAN said...

terharu dapat kawan mcm awak :)

Rusa said...

nak terharu jugak lahh

NURFATIN OSMAN said...

bole bole . silakan :)