Hey my dear readers ♥ , btw thanks for visiting my official blog . its me NURFATIN :) currently from JB . This blog is own by me . So all the posts are totally about me and what happend in my wonderfull life . There's a lot you dont know about me , so dont make assumptions . I share what i want share , and keep private what i want private . Im not fake , i am who i am :)

♥ NURFATIN OSMAN ♥

Sunday, May 22, 2011

memory :(

Haih kenape la semuanya jadi macam ni . Aku dah penat sangat dengan masalah yang tak pernah habis habis :( Dunia ni memang tak adil kan ? Bila aku dah kuat , dah boleh terima kenyataan dan bole berdiri diatas kaki sendiri , dia datang lagi !! Yess dia . Kenapa tibe tibe text , kenape dengan tiba tiba Haaaaaaaaaaaaaa ? Aku dah tanak ingat lagi , sebab aku tau nanti aku nangis dan aku akan berharap yang kau balik semula dalam hidup aku . Kau nak tau tak yang aku pernah cakap dengan memey ,  kalau diberi peluang , aku nak pilih kau jadi suami aku !! Sumpah ini yang aku cakap dengan memey !! Aku tak tau mane istimewanya kau dalam hidup aku . Aku tak nampak satu pon keistimewaan kau . Yang aku nampak kau adalah seorang lelaki yang ego , dan terlalu mementingkan diri sendiri !! Dulu , aku banyak menangis sebab kau , terlalu banyak . Sehinggakan kan aku sanggup terima kau untuk kali yang kelima !! Sebab aku terlalu sayangkan kau . Aku tak pernah kisah susah mane pon hidup kau . Aku tak pernah cakap pon pasal SUSAH !! 5 bulan aku bertahan , DAN BANYAK MAKAN HATI . Tapi aku tetap bersabar , dan selalu berdoa yang tuhan bukak hati kau untuk beri rasa cinta kau untuk aku . Tapi akhirnya semua musnah dan kau pergi tanpa kerelaan aku . 2 bulan aku menangis sebab hilang kau . Dan aku cuba jadi kuat , dan terus cuba untuk lenyapkan kau . Tapi sekarang kau datang , dan buat aku tertanya tanya kenapa kau datang semula . Maaf , rasa sayang untuk kau memang takan pernah hilang sampai bila bila even sebelum ni aku ade asri !! Dan dia adalah salah satu cara untuk aku lenyapkan kau , tapi aku tak terdaya kerana kau lelaki yang mampu buad aku kenal ape itu erti SAYANG dan JUJUR !!


Ini buat kau  ZAINI !!!

1 comment:

RaraAzhar (: said...

same la kita. i dont even see the special side of him, tp tetap na dia jugak. i dont know why :(