Hey my dear readers ♥ , btw thanks for visiting my official blog . its me NURFATIN :) currently from JB . This blog is own by me . So all the posts are totally about me and what happend in my wonderfull life . There's a lot you dont know about me , so dont make assumptions . I share what i want share , and keep private what i want private . Im not fake , i am who i am :)

♥ NURFATIN OSMAN ♥

Sunday, May 8, 2011

I LAPPP YOU BERYY MUCH ♥

Okay buat awak Memey dan Hafiz , aku sayang weyh dekat korang berdua , seronok kan bila kita bertiga selalu ada sama sama . Buat awak MEMEY , saya sayang sangat dekat awak , awak selalu ada setiap saat dengan saya , awak selalu dengar cerita cerita sedih saya kan , HAHA , kadang kadang awak selalu mara sebab saya tak dengar sangat cakap awak , apa yang awak cakap memang betol :) Seronok kan tiap tipa malam kita gosip sama sama . HAHA . Awak tau tak mey , bila saya duduk dengan awak kan bertambah tambah dosa saya tau tak !! HAHAH . Jahat kan kita memang selalu kutuk orang . Hee :P . Bila saya susah awak selalu bantu saya , bila saya tak ada duit awak selalu dahulukan duit awak , Woaaa awak memang baik tau tak !! Saya ampu ni . HAHAH . Buat awak HAFIZ , terima kasih banyak banyak lah ye sayang , kau kawan aku dari skola lagi hingga sekarang . Kau selalu dengar cerita cerita aku kan , time aku sedih , time aku gembira kau mesti ada kan ? aku suke gile kawan dengan kau tau tak . Seronok kan bila ingat ingat kita bertiga selalu lepak sama sama , gosip gosip , HAHA , mulot kau bole tahan jugak kan macam internet bergerak . HAHAHA . Gosip gosip semua kau tau kan . Ape je yang kau tak tau . HAHA . Duduk degan kau pon banyak dosa jugak . HAHA . Okay aku sayang dekat korang tau tau !! Bila duduk dengan korang aku asyik gelak sampai sakit perot tau tak . Hilang semua masalah dalam otak ni . Kan kan . Janji okay jangan pernah tinggalkan aku !! Love yahh . muah muha sikit 

4 comments:

arepiz areqim said...

ahahhhaha :D
aku ta mcm org tu an...wlu pon aku ni tenet bergerk...aq juz kepoh2 gn korg dua je..org len no allow ahahha :D

arepiz areqim said...

ahahah :D
mne de ko ni aq ni baek lah...
a cume bercerita je gn kau...sje je nk tmbh dosa ko ahah :D

arepiz areqim said...

ahahhah :D mne de aq cume berceita je lah.....sje je nk tmbh dosa kau ahah :D

NURFATIN OSMAN said...

hahahhahaha .