Hey my dear readers ♥ , btw thanks for visiting my official blog . its me NURFATIN :) currently from JB . This blog is own by me . So all the posts are totally about me and what happend in my wonderfull life . There's a lot you dont know about me , so dont make assumptions . I share what i want share , and keep private what i want private . Im not fake , i am who i am :)

♥ NURFATIN OSMAN ♥

Sunday, May 15, 2011

fly away

Bole tak saya nak pergi jauh jauh dari sini , tak kira lah pergi mane , jauh dari manusia yang selalu menyakitkan hati , jauh dari manusia yang selalu menjengkelkan , jauh jauh dan pergi jauh . Memang orang selalu cakap "fatin kan kuat " semua orang cakap benda yang sama berulang kali . Tapi hakikatnye saya tak kuat :( saya tak mampu nak berdiri atas kaki saya sendiri , saye lemah , saya lemah sangat :(  Ya Allah , tolong berikan aku kekuatan , dan kepada kau aku berserah , balas lah segala perbuatan manusia yang yang tidak tahu menghargai erti kehidupan !!

No comments: