Hey my dear readers ♥ , btw thanks for visiting my official blog . its me NURFATIN :) currently from JB . This blog is own by me . So all the posts are totally about me and what happend in my wonderfull life . There's a lot you dont know about me , so dont make assumptions . I share what i want share , and keep private what i want private . Im not fake , i am who i am :)

♥ NURFATIN OSMAN ♥

Monday, May 23, 2011

flash back

Bebual lebih , itulah diri fatin !! Dah pernah janji dengan diri sendiri yang takan ingat dan ingat benda yang lepas , sekarang tengok lah aku yang macam keling !! lagi lagi bila menglibatkan hati dan perasaan . Kenapa la aku ni selalu jatuh dan sentiasa jatuh ? Suke kan orang tengok aku jatuh . Agaknya baru puas kot kan . Tapi hati aku sekarang rasa lain , lain sangat . Mungkin sebab dia . Kenapa perlu ada rasa yang tak sepatotnya ada kat dalam hati ni . Kenapa dia istimewa sangat ? even aku takpernah nampak keistimewaan dalam diri dia . Tapi dalam hati aku dia sangat istimewa . Sehingga aku tak mampu nak lepaskan dia dulu , biarlah aku terseksa , biarlah aku menangis , yang aku tau aku nak hidup dengan dia :(
Orang sekeliling aku selalu cakap aku bodoh , bodoh sebab bertahan dengan orang yang tak punya perasaan . Korang bole cakap apa saja , tapi bagi aku , aku tetap dengan pendirian aku , aku tetap bertahan dan akan selalu bertahan !! Aku selalu menunggu dan tetap selalu menunggu . Walaupon berhari hari aku menunggu , aku takpernah sekalipon mengalah , dan aku selalu berdoa yang dia bukak mata besa besa dan nampak segala kasih sayang yang aku pertahankan !! Setiap malam menangis , dan terus menangis dengan sikap dia yang tak pernah mengambil berat dan tak pernah anggap aku ada . Dia selalu abaikan perasaan aku , takpernah sekalipon menghargai aku . INI YANG AKU ANGGAP ISTIMEWA ? Shittt !! Tapi aku tak tau kenape aku sanggup betahan . Aku rindukan dia nak inginkan dia seawal perkenalan kami . Bukan dia yang 2 bulan selepas itu . Jujur aku akui aku masih sayang , dan akan selalu sayang . Asri tak pernah memberi ape ape makna dalam hidup aku , dan kau memberi sejuta makna dalam hidup aku . Even kau tak same macam asri yang selalu ade dengan aku 24 jam . Tapi kau tak sejahat dan serendah dia . Aku silap pilih orang , dan aku silap beri hati aku buat orang lain . Kau tak pernah ada perempuan , kau tak pernah curang , kau tak pernah bosan cuma kau terlalu banyak masalah dan ego kau terlalu tinggi . Aku sanggup susah sama sama dengan kau , tapi kau selalu pentingkan masa depan aku , dan kau tanak aku ikot susah , tapi kau pernah tak fikir perasaan aku ? Aku sayang kau bodoh . Tu pon takbole faham lagi ke ? DAN AKU MELEPASKAN KAU TANPA KERELAAN AKU SENDIRI . Aku tanak tapi kau yang paksa :( . Dan sekarang kau hadir , di saat aku kuat berdiri , aku rindu kau , aku rindu kau panggil aku baby , aku rindu nak tengok muke kau , aku rindu nak tengok kau senyum , aku rindu nak tengok kau berbual macam yeye , aku rindu nak tengok kau gelak , aku rindu pelukkan kau, aku rindu kau cakap i loveyou baby . AKU RINDU SEMUA TENTANG KAU . Bole tak kau faham ? Aku memang tanak ingat semua ni , sebab aku tau aku pasti akan menangis . PASTI !! Aku tatau mcm mane nak cari kau , tolong la acctive FB balik !! Aku cuma nak kau tau yang aku rindu dekat kau . Dan aku takpenah mara dan benci kau . 2 hari lepas itu yang kau tanye dan aku tak sempat nak jawab . Kau tak pernah salah . Dan aku takpernah salahkan kau . 

Zaini , kalau you dapat baca blog i , i nak you tau , yang i masih punya perasaan yang sama macam dulu , dan i berharap cinta yang pernah hadir dalam hidup kita takan pernah mati . Terima kasih diatas video SAYA SAYANG AWAK !!! . Kini i faham . Sekarang i tak pernah berhenti memikirkan you !!!!

*Disaat aku menaip belog ini , aku tak mampu nak menahan setiap airmata yang mengalir , dan ini adalah airmata kerinduan !!!! kawan kawan tolonglah sampaikan pesanan yang fatin rindukan zaini :(

No comments: