Hey my dear readers ♥ , btw thanks for visiting my official blog . its me NURFATIN :) currently from JB . This blog is own by me . So all the posts are totally about me and what happend in my wonderfull life . There's a lot you dont know about me , so dont make assumptions . I share what i want share , and keep private what i want private . Im not fake , i am who i am :)

♥ NURFATIN OSMAN ♥

Wednesday, April 20, 2011

hell hell hell lah

Kenape lah kau ni macam bangkai sangat !! and kenape lah aku ni jumpe orang macam kau !! For ur information aku tak batak nak kawan dengan kau . Kenape lah aku selalu jumpe orang yang macam ni ? Kenape lah orang suke sangat cari pasal dengan aku sedangkan aku tak pernah sakitkan hati orang , tolonglah pergi jauh jauh dari aku . Okay lepas ni dah jangan percaye lagi dekat orang , bile orang ajak berkawan okay jangan TAK NAK !!!

No comments: